Hoppa till innehåll

xc meet # 5

20 september 2009

Ska berätta kort om det 5e xc meet vi har haft. Vi åkte sammanlagt 5 h buss den dagen! Vi såg på mean girls under bussresan haha, det var ju exakt den filmen jag föreställde mig när jag kom hit haha men visst finnns det likheter såklart ! 😉 När vi kom fram var det inte så många lag där… Så vi var väl 5 skolor som tävlade mot varandra. Vi sprang också längre denna gång 2.7 istället för 2.5 miles.. Jag sprang på 22:30 min, ganska stolt men alla säger att jag borde springa fortare.. haha för jag är alltid den som ler när jag springer och alla tycker det e så kul, jga sträcker också ut händerna för gimmie fives under loppet till de jag känner, och håller upp armarna i luften när folk tar kort haha, men jag vill inte springa för fort för då kan man kräkas, svimma eller kissa på sig hahah . det är väldigt vanligt inom xc att folk kissar på sig eftersom de utsätter sina kroppar för sådana smärtor och de sprintar verkligen in i det sista. det är alltid folk som svimmar också… Men jag tänker inte ”puscha” mig själv så hårt! Nästa meet är om en vecka så det e skönt 🙂

No comments yet

Lämna en kommentar