Hoppa till innehåll

Xc meet # 4

17 september 2009

Igår hade vi vårt 4:e xc-meet! denna gång var dte vi som höll i det, så det var i North scott county park. Det tar ca 10 min från skolan, så det var skönt att vi slapp åka en lång bussresa. Vi sprang 2, 5 miles som vi alltid gör, gjorde ingen förbättring denna gång, var lite trist!! kom på plats 51 av 110 tror jag. Fick tiden 21:30. Så en försämring med 15 sek vilket var synd! 😦 + att dte var tonvis med mygg överallt!!! parken e ju en park så det e mkt träd och skit. så nu e mina ben snyggt myggbitna!! efter loppet var det teamdinner IGEN!! denna vecka har vart såå JÄVLA onyttig!! har ätit chocolate chip cookies varje dag men jag älskar det! ahhaah. Teamdinnern var det VÄRSTA jag har sett!!! Var typ 15 meter långbord med fetma mat! synd att jag inte hade kameran med mig men jag säger bara en sak: Jag rullade hem!!! var PROPPMÄTT!! men denna middag var extra fat för att det var på hemmaplan, så allas föräldrar och syskon kunde komma = MER MAT…. jag vill inte prata om mat mer!

Annars mår jag mycket bra här, trivs jättebra, familjen e toppen! kompisarna e jätteschyssta och iowa isig e helt ok.. Alla säger dock att vintern kommer vara hemsk!! tror att dte e kallare här än hemma men vi får se. jag e allafall van!! men men… Snart e det homecoming´och halloween! imorrn e det e till meet med 2 h bussresa dit och 2 h hem! 😦 och på fredag e det footballgame hemma match! alla kommer klä ut sig till spartaner och bära toga!! haha för den andra skolans maskot e en spartan!

puss på er!!!

2 kommentarer leave one →
  1. jan permalink
    18 september 2009 5:24

    Gissar att myggorna kommer pga Mississippi-floden? Hur nära är den? Står vattnet still i den så här års? Har det varit några ”hurricanes” ännu? eller när börjar de? Kramar P

  2. 18 september 2009 18:15

    Hej Linda! Gissa vad jag blir sugen på att åka på highschool när jag läser din blogg! Du verkar ju ha en jättebra familj och bo i ett jättfint. Annat än hos Janice 😉
    Min kompis som ska åka på highschool i tvåan eller nåt har läst sönder din blogg efter jag gav din bloggadress för att veta mer om highschoollivet. Och se där, jag utvidgar ditt läsarantal! 😀
    Här i trångsund på en fredagskväll händer inte så mycket. Ska nog haffa en kompis snart!

    ha det jättesuperbra! 😀 pusspuss

Lämna en kommentar