Hoppa till innehåll

Snart åker jag…

13 maj 2009

det här är mitt första inlägg någonsin på bloggen! 😀 

Skulle ju egentligen inte börja skriva förräns jag åker men det e ganska kul,

Det är allafall inte långt tid kvar nu, vet ännu inte vilket datum jag åker men det blir ju nån gång i augusti. Jag har äntligen fått reda på vart jag ska hamna, det blev Iowa. Vet inte så mycket om den staten men det är tydligen usa:s number 1 jordbrukstat! haha så det blir ju kul… så det kommande året kommer jag att bli en bonde!

 

10 kommentarer leave one →
  1. Frida permalink
    13 maj 2009 14:40

    Kommer sakna dej bejbi<3

  2. Lovisa permalink
    13 maj 2009 15:23

    va kul att du har börjat skriva redan nu:) men jag kommer också sakna dig jättmycket!!! ❤

  3. Jina permalink
    13 maj 2009 15:54

    Ååh va rooligt att du börjat blogga! Kommer sakna dig när du åker..<33

  4. 14 maj 2009 20:25

    Heej Linda, vi har ju inte snackat på evigheter! Kul att du skaffat blogg =)
    Har du fårr placering eller nåt? Jag har familj, skola och avresedatum spikat nu ^^
    Hörs, kram ❤

  5. 14 maj 2009 20:28

    Heheh okej ja ser nu att du fått placering ^^ va så glad att ja hittat din blogg så ja läste inte allt direkt =) Kul med Iowa 😀

  6. Linda permalink*
    15 maj 2009 13:05

    Kommer sakna er med!<3 men jag åker ju inte förrän om tre månader…
    Okej va kul lisa, e du nöjd med allt då? Hörde att det blev utah! 🙂

    • 16 maj 2009 0:52

      heheh joo det blir sydvästra Utah för mej, bara tre stater bort =)
      Ökenvärme och klippplatåer med stekhet sommar väntar, så ja är absolut nöjd, har dessutom fått bra kontakt med Solveig (17 åriga dottern) och flera ungdomar i stan i närheten.. 🙂
      Hoppas vi kan ses snart, det är länge sen sist..
      kram 😀

  7. Darya permalink
    25 maj 2009 21:24

    darlin! jag kmr sakna dig sjukt mkt. men du kmr ha så jävla kul och who knows, du kanske trivs som bonde?(;

    pusss på dig

  8. Linda permalink*
    25 maj 2009 21:27

    lövely MClövin<3 jag kommer sakna dig ännu meer!!! haha jag hoppas det, jaa jag kanske blir MCfarmer!!:)
    puss<3

    • Darya permalink
      25 maj 2009 21:46

      omöjligt darlin<3 HAHA McFarmer! btw jag kanske hittar käre mclövin tills du kmr hem igen, vet att du tkr att det vore bästa välkommen hem presenten:D

      boos<3

Lämna en kommentar